Сьогодні я вирішила поділитися ще одним дуже корисним відеоуроком про те, як безкоштовно просувати свої відеоролики на каналі YouTube.

Я зібрала 6 основних правил, які, можливо для когось будуть відкриттям, а для когось підтвердженням, і допоможуть краще відображати відеоролики при пошуку в Google та YouTube.

ютуб УА

Отже ось ці 6 правил.

1. Перевірте запит. Перед тим як називати свій відеоролик при збереженні на комп”ютер та завантаженні на канал YouTube, перевірте затребуваність назви в пошукавиках. Зайдіть на Google Adwords та задайте там аналіз ключових слів. Той запит, який має найбільшу цифру – сміливо вносьте у свою назву. Обов”язково прописуйте назву відеоролика на каналі, це збільшує шанси Вашого відео бути побаченим =)

2. Додайте опис Вашого відео. Важливо пам”ятати, що під Вашим відео відображається лише 3 лінійки вашого опису, і тільки 10% людей відкривають, щоб прочитати весь опис. Проте це не привід не писати опис. Тут можна також прописати ключові слова пошуку, сео-текст, та дати додаткову інформацію про відеоролик. Важливо, щоб текст був на 100% унікальним, бо Google це дуже добре відслідковує.

3. Пропишіть теги. Обов”язково пропишіть теги, які якнайкраще характеризують Ваше відео. Подумайте та пошукайте як люди шукають інформацію, яку Ви подаєте у своєму відео, і запишіть їх у відповідне місце. Тегів має бути не мало і не багато, до 10 слів, орієнтуйтеся на свою цільову аудиторію. Беріть загальні теми, щоб захопити якомога більшу аудиторію. Пам”ятайте, що з тегами YouTube частіше буде пропонувати ваше відео користувачам.

4. Поставте анотації. Якщо Ваше відео посилається на інше відео, це підвищує його вагу, так само як у статтях, перелінковка підвищує сео-просування. Анотації більш помітні ніж той самий текст у описі, а також вони читаються пошуковиками, та допомагають просувати Ваш відеоролик. Не застосовуйте їх надто густо, але на 3-5 хвилин можна поставити 3-4 анотації по 20-30 секунд.

5. Завантажте малюнок-заставку. Щоб Ваше відео виділялося з безлічі однотипних відеороликів – поставте малюнок-заставку, який буде відображати суть вашого відео. Такий малюнок виділить і підкреслить Ваше відео.

6. Поширюйте. Дозвольте поширювати Ваш відеоролик в соціальних мережах, та поширюйте їх самі копіюючи адресу посилання. Чим більше буде переглядів та коментарів під вашим відео, тим активніше YouTube буде показувати Ваш ролик.

Підсумок:

– Відео добре шукається в YouTube якщо у Вас продумані назви, опис та сео-текст, а також теги.

– Якщо у вас гарний заголовок та відео-ескіз (малюнок-заставка) Ваше відео буде більш цікавим для людей.

– Коли людина вже дивиться Ваше відео – постарайтеся підштовхнути її до дії, щоб не втрачати потенційного підписника, використовуйте заклики у своїх анотаціях.

 

І в мене до Вас одне таке запитання:

Приготування такої статті та запис відеоуроку займає досить багато часу, і матеріал виходить досить об”ємним, напишіть будь ласка в коментарях чи потрібен Вам такий формат? Цікаво/корисно таке читати і дивитися? Чи будете використовувати?

Часом пише-пишеш, записуєш, а в коментарях – тишина… І не знаєш чи прочитав це хтось, чи цікаво написала, чи корисно?

Одним словом – відпишіться =))

Хочете навчитися створювати унікальні відеоролики?

Безкоштовно отримайте 6 простих відеоуроків про відеоскрайбінг

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Христина Дикун

Facebook Twitter Google+ YouTube Skype