Недавно до мене без попередження зайшла в гості подруга. Ми переїхали на нову квартиру, ближче до людей =) і їй нетерпілося побачити як і де ми тепер живемо. І, хоча, це і була середина тижня, вечір, чоловіка ще не було в дома і діти цілий день товклися по голові, мені не страшно було відкрити їй двері, бо в мене в хаті був порядок.

Вона дуже здивувалася такому факту. Бачите, в нас склався стереотип, що коли малі діти в хаті ( в мене їх двоє донечка 2,4 рочки і синочок 3 місяці) – порядок не можливий. Але що ви скажете, якщо я вам скажу що це не зовсім так? ;)

Ще рік тому я була така сама заклопотана і забембана мама, як і більшість. Я не кликала в гості людей, бо треба було прибирати, а було лінь, та і сил, якщо чесно, зовсім не було.

uborka

І це мене дуже злило, бо сидиш в чотирьох стінах, світу Божого не бачиш, в хаті бардак, на підлозі іграшки, в кухні всі нижні шухляди перевернуті… одним словом ви знаєте, як може перевернути хату річний малюк. Та і зовнішній вигляд у мене був зовсім нікудишній. Після пологів я сильно поправилася, старі речі вже не налазили, нових ще не встигла купити, та і часу не було, на голові – як пташине гніздо (про перукарню навіть думати не було коли – дитина ж мала на руках), ходиш в старих футболках, якихось безрозмірних штанях і навіть боїшся подумати щоб хтось тебе такою побачив.

І одного разу, якимось чудом я натрапила на систему Flylady, яку придумала чудова пані з США. Це було просто прозріння. Вона писала як зберігати в дома порядок не докладаючи багато зусиль. І я надихнулася її практикою. Я здійснила марш-стрибок у прибиранні власної квартири, і застосувала всі її секрети. Ну, більшість з них =))

uborka-v-udovolstvie-kak-dobitsya-chistoty-i_1

Отже, перше що треба – це зробити в дома порядок =) Як це банально не звучить.

Проте робити його треба не так, як це прийнято. Основний секрет в тому, що ви прибираєте з таймером. Виділяєте собі зони в вашій квартирі/будинку наприклад: кухня, ванна, туалет, вітальня, спальня, передпокій… І в кожній з цих зон наводите порядок протягом 15 хвилин. Таймер обов’язковий. Як закінчуються 15 хвилин, ви залишаєте все на тому місці, на якому ви закінчили і переходите до іншої зони. Так, так. Саме залишаєте на тому, на чому закінчили! =) це дуже важливий психологічний момент. Після 45 хвилин такого прибирання робите 15 хвилинну перерву. Перерва також дуже важлива! І так по колу. Важливо біля себе мати сміттєвий кульок і викидати в нього все, чим ви вже не користуєтеся і що лише збирає пилюку. Це елемент розхламлювання.

Застосувавши такий підхід до прибирання ви не стомлюєтеся ні емоційно ні фізично. Час ніби сповільнюється і ви більше встигаєте.

Коли у вас вже прибрано, залишається тільки підтримувати цю чистоту, використовуючи 15 хвилин в день.

Як підтримувати чистоту.

Виробіть собі звичку робити такі речі: з ранку – вмиваєтеся, чистите зуби, причісуєтеся, одягаєтеся. Чому навіть мама в декреті має робити такі речі з ранку? Щоб протягом дня не витрачати ще на це час. Ну і виглядати пристойно, якщо хтось загляне в гості. Перш за все приведіть в порядок себе, а тоді беріться за вашу домівку.

В обід виділіть час для розбирання гарячих точок. Гарячі точки – це місця скупчення речей. В мене, наприклад такі місця – це тумба в передпокої, де всі роздягаються, комод в спальні і всі відкриті поверхні в кухні =). Речі, які там збираються я складаю в глибокий таз, і потім розкладаю на свої місця. Так само дуже зручно збирати дитячі іграшки. А ще знайдіть кожній речі своє місце. І домовтеся зі всіма членами родини щоб клали все на свої місця.

В вечері протираєте дзеркало в ванній, вимиваєте раковину і унітаз. Миєте посуд, плитку, раковину в кухні. Важливо зробити порядок в кухні ввечері, тому що зранку, коли ви заходите в кухню і бачите там бардак – настрій на цілий день може бути зіпсований =) Розумієте що попереду ще купа роботи і день знову буде важким. А якщо ви з ранку заходите на чисту кухню – відразу все виглядає інакше. Тому виробіть собі звичку прибирати на кухні звечора.

А взагалі дуже важливо тримати свої раковини в чистоті, чи то на кухні чи то в ванні. Бо саме раковини створюють враження про господиню дому. Навіть якщо у вас буде прибрано, але брудні раковини – в гостей на підсвідомому рівні залишиться згадка про бруд у вашому будинку. Я свої раковини чищу содою. Це дуже дієвий і дешевий метод. Просто споліскую раковину водою, посипаю содою і протираю губкою. Якщо довкола крану утворюється наліт я його обережно зішкрябую ножом, довкола стоку також. Ось і весь секрет.

1366237408_185598921_2---

Метод прибирання який я тут навела дуже спрощений. Якщо ви хочете детальніше познайомитися з системою Flylady завантажте собі її книжку тут.

Ця система дійсно змінила моє життя. Спробуйте і Ви! =)

Христина Дикун

Facebook Twitter Google+ YouTube Skype